Locatie schitterend, nagenoeg in Centrum en gratis parkeren voor de deur.
Appartement was niet schoon, koffiemachine vol koffiecups, vaatwasser nog aan en niet uitgeruimd. Foto's op booking veel mooier dan de werkelijkheid.
Was eerste BnB ervaring in Noorwegen, voortaan gewoon weer alleen hotels.